Monday, April 24, 2006

یک عاشقانه لایت

گریه هات را بذار برای بعد از رفتن من
خودت می دونی که من تحمل گریه ات رو ندارم
این چند روز که اینجام فقط بخند
فقط بخند
با صدای بلند هم بخند
طوری که چشات بسته بشه
اونوقت من می رم و پشت سرمم رو هم نگاه نمی کنم
...............
.........
یادته بهت می گفتم که: بالون اگه بخواد بالاتر بره باید همه چی رو بندازه پایین؟؟؟
من هم همون کار رو می خوام بکنم..... آره
خاطراتم رو هم با خودم نمی برم
همش مال تو
بدون تو و خاطراتت راحت تر می رم
سبک تر
جون من گریه نکن
چند دیقه دیگه همینجور بخندی و چشات بسته باشه من رفتم
باشه ؟؟؟؟
اولین شکلاتی رو هم که بهم دادی رو هم نمی برم .........
بعد از رفتن من چه فرقی می کنه که بخوریش یا به کس دیگه ای بدی
گریه نکن
...........
من که همه چی رو گذاشتم واسه تو ............ !!!!!!!!!!
با اون چشای قشنگت به چی داری اشاره می کنی؟؟؟؟؟؟
تو رو خدا بغض نکن
بدون هق هق بگو
............
...........
.......
باشه
گیتارو با خودم نمی برم